Proponujemy trening, który uczy i inspiruje jak przejść przez zmianę, której zdecydujemy stać się uczestnikiem; w sposób najlepszy dla siebie, swojej efektywności, motywacji, pewności siebie; z pozytywnym bilansem w sferze własnych emocji, przekonań i kompetencji jak i w sferze relacji międzyludzkich, pozycji w organizacji.
Powody:
W zmianach uwaga często jest skierowana na metody jak wprowadzać zmiany, jak je komunikować, jak nimi zarządzać.
Tymczasem zmiana jest wyzwaniem nie tylko dla osób zarządzających nią, jest również bez względu na stopień akceptacji, wyzwaniem dla każdego, kto jej podlega. Jest często źródłem silnych zakłóceń emocjonalnych, mentalnych, społecznych, z którymi warto umieć poradzić sobie konstruktywnie na teraz i rozwojowo na przyszłość.
Miejsce szkolenia:
Tematyka treningu:
- Czym jest zmiana – rodzaje zmian
- Modele przejścia przez zmianę
- Style reagowania na zmianę
- Zasoby osobiste pomocne w zmianie
- Czego się naprawdę boimy w zmianie
- Jak sobie radzić z emocjami w zmianie
- Jak sobie radzić z myśleniem w zmianie
- Jak się konstruktywnie zachować w zmianie
- Bilans zmiany – równanie zmiany
- Filozofia i nawyki – receptularz na zmianę.
Metody:
- Doświadczenie aspektów / sytuacji zmiany
- Refleksja wrażeń i wniosków z doświadczeń
- Dyskusja przykładów, teorii i modeli wyjaśniających
- Trening umiejętności / zachowań / nawyków
- Wnioski do codziennej praktyki zawodowej
- Wymiana doświadczeń i opinii
Nasi specjaliści od konsultingu:
Jerzy Pocica
Ukończył w 1986 r. Wydział Filozoficzno – Historyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego- Instytut Psychologii – Dyplom magistra psychologii.
Uzyskał Dyplom Podyplomowego Studium Bankowości i Finansów Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie – 1993 r.
Od listopada 1996 r. uczestniczył w polsko-brytyjskim programie szkolenia trenerów kadr zarządzających MATRIK realizowanym przez The British Council oraz Know-How Fund.
Od 1994 r. prowadzi – szkolenia , treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, przedstawicieli handlowych, doradców , zespołów pracy, menedżerów administracji samorządowej, agentów ubezpieczeniowych.
LECH GÓRNIAK
Doktor psychologii społecznej. Kilkunastoletni staż w prowadzeniu szkoleń i programów doradczych i konsultingowych z zakresu komunikacji w organizacji, kompetencji menedżerskich, twórczego rozwiązywania problemów, zarządzania różnorodnością w organizacji.
Współautor i wykonawca ponad dwustu projektów szkoleniowych i doradczo-konsultingowych.
Adiunkt na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wcześniej – w Zakładzie Psychologii Społecznej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor i współautor artykułów i książek z tematyki psychologii relacji międzyludzkich, komunikacji, zarządzania organizacją, przywództwa, negocjacji i doradztwa.