Szkolenia z obsługi Klienta
Profesjonalne standardy obsługi klienta to wizytówka Twojej firmy. Pierwsze wrażenie zarówno w kontakcie osobistym, jak i telefonicznym ma ogromne znaczenie i pozwala skutecznie zachęcić potencjalnych odbiorców Twoich produktów i usług do skorzystania z przedstawianej im oferty.
Specjalnie dla wszystkich pracowników działów obsługi Klienta przygotowaliśmy profesjonalną ofertę szkoleń z zakresu budowania korzystnej relacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Prowadzone w Akademii Sokrates szkolenia z obsługi Klienta to najskuteczniejszy sposób rozwoju niezbędnych umiejętności interpersonalnych Twoich pracowników oraz podnoszenia ich kompetencji handlowych.
Uczestnicy naszych szkoleń zyskają m.in. niezbędną wiedzę z zakresu profesjonalnych standardów obsługi Klienta zarówno w siedzibie firmy, jak i zdalnie za pomocą kontaktu telefonicznego.
Stawiamy na kompleksowe szkolenie i wdrażanie w życie zdobytej wiedzy teoretycznej. Poprzez skuteczne ćwiczenia uczestnicy naszych szkoleń nauczą się m.in.:
- Budowania korzystnych dla organizacji kontaktów z Klientem
- Skutecznej obsługi w trudnych sytuacjach
- Radzenia sobie z wzburzonymi lub rozczarowanymi Klientami
- Szybkiego przekazywania informacji dotyczących sposobów rozwiązywania problemów Klientów
- Asertywnej postawy podczas rozwiązywania konfliktów z Klientami
- Hamowania emocji Klientów i zachęcania ich do współpracy
- Przekazywania trudnych dla Klientów informacji
- Odpowiedniego zachowania w przypadku słownej agresji oraz krytyki samej organizacji
Szeroki zakres tematyczny szkolenia pozwala skutecznie poprawić kompetencje pracowników działu obsługi Klienta i ukierunkowany jest na jak najlepsze wykorzystanie przez nich indywidualnych talentów osobistych.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani ofertą, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz kontaktowy.